Akademisynanne ya öyle uygun bulsam gider keyfine 2-3 kez baktırırım bir seansa 1000 TL vermek bi miktar koyacak bana.. Hani uyguna yaptıranlar var ne güzel. Bende diyordum ki devlette baktırırım o 1000 tl’yi çocuğuma bir şey alırdım zaten artık kendime bir şey aldığım yok hep bebeğime alıyorum..