ElifB08 Bi tanıdığımız normal gebelik geçiriyordu, doğumu da normal yapmak istiyordu. detaylı ultrason sayesinde bebeğin bağırsaklarının dışarıda olduğu tespit edildi. Bu yüzden sezaryan doğum yaptı ve bebek çıkar çıkmaz ameliyata alındı, bagirsaklar düzeltildi. Eğer yatırmasaydı bilmeyecekti ve herşey böyle devam etseydi normal doğum yapacaktı. Yüksek ihtimal ıkınma anlarında bebeği kaybedeceklerdi. Herkesin başına gelecek diye birşey yok. Hatta benim cevremde tanıdığım, detaylida sorun tespit edilen tek kişi. Ama birşey önlenebilecekken riske atmak bana gereksiz geliyor. Ben yaptırdım, temiz cikti. En azından içim rahat. Elinden geleni yapmis olmak guzel sey, tavsiye ederim 🤗 hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah