Bana da o kadar gitme eskiden detaylı ultrason mu vardı bebeklerimiz sapasağlam dediler hep. Ama herkesin gebeliği asla bir değil. Allah korusun bi sorun olabilir ki hersey bizim için . Önlemi alınır, iyi takip edilir . Eşimde benim gerek yok diyordu doktor riskleri filan anlatınca kesinlikle gidelim diyor.