Mhnds Melike dolabını aldım aynı renk anne yanı beşik aldım :) ama büyük eve çıkıyorum giyinme dolabı var ve dolap boşa çıkacak 😢
Melike Mhnds İllaki dolar içi merak etme 😂 evde her yer dolap hala sığamıyorum nasıl oluyor anlamadım 🙄🤦🏻♀️
Ayseee4238 lavininannesii https://resimyukle.io/r/S3xOAd0IqZ Oldu galiba🤣 henüz tam düzenleme yapamadım ama bu şekilde https://resimyukle.io/r/HUnnCEWLc8 buda mağazada çektiğim hali
lavininannesii Ayseee4238 olmuş olmuş çok teşekkür ederim zahmet verdim size de gerçekten çok makbule geçti 🥰🙏🏻🌸
hamisanne_63 Asl90 Google a hızlı resim yazın en üsttekine girin orda resim ekle yazıyor ordan resmî seçin yükleyin %100 e kadar dolduktan sonra altta çıkan linki kopyalayıp buraya yorumlara ekleyin
hepoyleolurzaten lavininannesii Çilek mobilya’ya bakabilirsiniz ☺ biz ileriye dönük düşündüğümüz için büyüyen beşik, 3 kapılı dolap ve şifonyer aldık 6.500₺ ’a.
Asl90 hamisanne_63 gayet sağlam diğer markalar gibi sunta değil içi yerinden oynamıyor. Bi çok markaya baktım en kalitelisi caploonbaaga ve çilekti diğerlerinin boyasından tut kapağını açtığında bile dağılacak gibi geliyordu bana
Sekerkupu lavininannesii https://imgyukle.com/i/h8Z9M oda olarak bunu aldik canım 3 kapılı dolap sifonyer ve alttaki büyüyen beşiği tercih ettik toplam 5500 odemistik