lavininannesii evet o ben ordan almadım direk sanayiye gidip aldım takımı elime ulaştı kuruldu çok güzel gerçekten kaliteli ve şık duruyor benim baya hoşuma gitti diğer yerlerde çok pahalı cilege falan gittik 6binden aşağı yok yani bu ürünün çekmeceleri falan fren sistemli diğerleri gibi yarım acilmiyor tam açılıyor baya güzel onlara falan dikkat ederek aldım.