Havva1995 rabbim sağlıkla evinize gelmeyi nasip etsin canım benim de çok ağrım oldu ama hastane koridorunda sürekli yürüdüm yürümek daha iyi geliyor sadece karnın değil sırtına da gaz sancısı geziyor her yürümende daha da düzelirsin ben cumartesi eve geldim depent bile yakıyordu yaramı bandajlı halde direk şimdi iç çamasırımı ütülüyorum çekiyorum göbeğime üstüne de korseyi taktım zamanla geçer inşallah ağrın sızın 😊