Snur94 Baharun2 19. Haftada kanamam rahim agzında kısalma vardı ve kasılmam oluyordu en baştan beri zaten kullanıyordum şimdi 35. Haftadayız 33. Haftada bıraktım o zamana kadarda kullandım
RabiaCinarrr Baharun2 hamileliğimin başından beri hep sorunlu bir hamilelik geçiriyorum maalesef Allah yardımcımız olsun
Nily Baharun2 suanda mesela sis degil Bi oluyo bi geciyo. Ve bu iki gundur kziim okdr hareketliki resmen karnimin icinde bi orda bi burda Kasik agrisi biseyd yok aslinda ama bilemedim Hayirlisi olsun insallah
Nupelda Baharun2 benim kanamam vardı 5. Haftadan sonra kullandım 20. Haftaya kadar kanamam hemen durdu ama doktor devam etmem gerektiğini söyledi
AyeglGzkaraKarabulut Baharun2 bana magnezyum verdi sertik var dedi kullanıyorum bebeğin toplanamaı azaldı ama tamamen eksmedi
AyeglGzkaraKarabulut Baharun2 inşllh vlla benim ikinci gebeliğim ilkinde hiç bişe yaşmadım nasıl geçtiğini bilmedim ama bunda herşey çıktı rabbim beterinden korusun
fatos2404 Baharun2 iki kaybım olduğu için başından beri kullanıyorum ama uykuymuş, yorgunlukmuş, şişkinlikmiş hiçbiri olmadı şimdide acaba etki etmiyo mu diye düşünüyorum🙄🤔
Baharun2 fatos2404 şanslıymışssın yavrum yan etki olmamış ne güzel.Allahım inşallah bu yavrunu sana bağışlar 🙏
fatos2404 Baharun2 canım kasılmaların olmuş ya progestan vermiş buna rağmen kanaman olursa gel demek istemiştir, yoksa bu ilaç kanama açmaz durdurur
GamzeElifAliEren Bende kullanıyorum arkadaşlar iki gündür toprak renginde akıntım oldu normal mi bu durumu yaşayanlar var mı
Baharun2 GamzeElifAliEren yan etkilerde yazıyo mu canım böyle bişey ? Kanaman dan dolayı mı verdi doktor