Almi4134 Aynen nasipten ötesi yok hayırlısı artık sağlıklı doğsunlarda ☺️ Valla sadece yürüyüş yapıyorum, o kadar halsizim ki anlatamam kolumu kaldircak gücüm olmuyor cizredeyim çok aşırı sıcak evi taşıycaz bi yandan ev çok soğuk oluyor kışın yerler taş seneye tayinciyiz ama yinede bebek için tasincaz son iki ay ben ev taşımaya giriştim bakalım nasıl olcaksa 😂