Nn06 Mrvehamzaoglu evet ama Allahtan nem yok nem olunxa daha fena ben nemli bi yere gittim ay cok zorlandım
Kara96 Ayy bizimde uygulamaya göre son 67😍 bakalım 2 hafta önce kontrole gittiğimde banada ters dedi %95 i döner merak etme dedi ama bakalım inşallah döner 😐🙊
sedanur4004 Mrvehamzaoglu 33+4 bu ayın sonunda doğum tarihimizi alicaz inşallah mecburi sezeryan olacak ☺️
Mrvehamzaoglu sedanur4004 Sağlıkla alın inşallah kucağınıza ☺️ Neden mecburi sezeryan olucak ki 33 hafta erken değil mi daha
sedanur4004 Mrvehamzaoglu Bu haftada alınmck zaten şuan 33+4 deyiz ☺️ 38 de alınacak kistim ve bel fitigim var oyuzden
Mrvehamzaoglu sedanur4004 Anladımm yanlış okumuşum pardon ☺️Geçmiş olsun sağlıkla alın inşaallah kucağınıza ☺️