Almi4134 Gul-42 😁😁 bana da her an kizabilir doktorum ama çayı bile şekersiz içmeye başladım:( durun da sekerimi olcem bakam kac dicek yine parmaklar delik desik
Almi4134 Gul-42 valla mi kiz yoksa yumruk da atmis olabilir benimki 😁😁 bu posta yazarken altta hissediyordum fkkdd
Gul-42 Almi4134 bn ultrasonda gordum dogum pozısyonu almış dedı dedım surdan hergun tekme gelıo baktı ayagı o dedı 😂
Mrvehamzaoglu Almi4134 Aynen bildiğim kadarıyla az az ama sık yemek gerekiyor , şekerinizi takip etmeniz , karbonhidrat makarna patates rast food tarzı şeylerden uzak durmak gerek diye biliyorum
Almi4134 Mrvehamzaoglu evet evet o şekilde yapmak gerekiyormuş ama benim de bu hayatta en çok sevdiğim şey makarna ve karpuzdur😁 ama bu aksam 2 tabak yemişim makarnayı uzun suredir yemiyordum yine 150lileri gorduk wukur 😁😁 az önce ölçüm 85e düşmüş iyi iyi😁
Almi4134 Mrvehamzaoglu kiz yoktu biliyor musun sekerim 1 haftadır var ya bilsem hiç her aksam karpuz yer miyim cok seviyorum diye özellikle karpuz yiyordum içecek yerine
aylinngly Mrvehamzaoglu sorma korku heyecan karışık duygular bakalım napıcaz😁teeşekkğr ederim canım hepimiz saglıkla alalım inşallah🤲🏼
Mrvehamzaoglu aylinngly Aynen hemde ne karışık duygular doğum nasıl olcak bakabilmek miyim sanki hicbisey bilmiyormusum da yetersiz hissedicekmisim gibi karışık düşünceler içerisindeyim 🥲😂 Amin inşallah canım ☺️