Mrvehamzaoglu Almi4134 İnşallah dilediğiniz gibi olur buna bebiş karar verecek bakalım hayırlısı olsun hepimizin hakkında 😅
Mrvehamzaoglu Gul-42 Maşallah ben 9 kilo aldım valla doğuma yuvarlanarak gidicem heralde bu gidişle 😅
Gul-42 Almi4134 ay keske bırı olsa öyle valla hc bsy yapamıorum esımde cıkmıyor 😔yanı kalcam belım ınan asırı kotu belkı yurusem gececek esıdme tek gondermıo bnı
Gul-42 Almi4134 ay valla esımde gec gelıo yuruyemıom ya bn yurumeyı cok severım aynen yakın olsak yururuz😀🥰
Gul-42 Almi4134 yok gıttıgımde 30 dum 32 den sonra yapıyoruz dedı sen 34 de gel herseyın normal dedı😀cunku 6 agustosta gıttım daha yenı
Almi4134 Mrvehamzaoglu evet :( ne yapsam da düşünemiyorum. Artik hic beslenmicem yani o olacak en sonunda ya da öğünlerim cok cok az olavak
Mrvehamzaoglu Almi4134 Aynen bildiğim kadarıyla az az ama sık yemek gerekiyor , şekerinizi takip etmeniz , karbonhidrat makarna patates rast food tarzı şeylerden uzak durmak gerek diye biliyorum
Zeyyyn Mrvehamzaoglu benimde son 66 en son gittiğimde dönmüştü benimki sizinkide döner en yakın zamanda 😊
Almi4134 Gul-42 😁😁 bana da her an kizabilir doktorum ama çayı bile şekersiz içmeye başladım:( durun da sekerimi olcem bakam kac dicek yine parmaklar delik desik