Ilk bebekliğinde düşük olunca perinatoloji uzmanına yolluyorlar rahimde sorun varsa en baştan önlem almak için.insallah korkulacak birşey yoktur.hic heyecan yapma.benide yolladılar.rahim ağzı yetmezliği cıktı dikiş diktiler.sukur önceden önlem almış olduk.cok geçmiş olsun.