Esrakin canım sabret benim bebekte 64 gün boyunca küvezde kaldı nerden baksan 50. Gününde falan beslenmesi normale döndü. Sürekli karnı şişiyordu, kusma oluyordu bebeğimde ama atlattık bir anda o güzel haberi almıştık besleniyor artık diye, sizinde inşallah öyle olacaktır.