Esra-sari öncelikle çook geçmiş olsun canım. Ben 32 haftalık doğum yaptım ama bebek 30 hafta ile uyumluydu. Benim bebeğimde küvezde kaldı senin sorunun aynısını yaşadık. Sütü hortumla verdiler ama kabul etmedi hep kustu. Hazmetme sorunu yaşadık. Diğer bebekler 30 cc 40 cc ile besleniyordu. Benim bebek geç başladı, 16 cc ye çıkmıştı ona bile mutlu oluyordum ama sonra tekrar hazmedemiyor dediler hop 10 cc ye düşürdüler çook üzülüyordum ama daha sonra düzeldi hemde bir anda 10- 11- cc derken bir anda 20 cc ye çıktık daha sonra 4- 5 gün sonra 30- 35-40 diye yükselerek gittik. çook düşünme stres yapma diyeceğim ama olmadığını biliyorum. Bizimde cook zordu ama çook şükür rabbime 64 gün sonra çıktı bebeğim eve geldi artık hala küçük ama inşallah toplayacak kendini.