Melll Evet maalesef kalp solda olduğu için ve midede sol tarafa yatınca rahat konumda durmadığı için anneler açısından zor oluyor. Ama bebek için faydalı olduğu kesin. Bende sola doğru rahat yatamıyorum.
esilaa SevDin benim de sanki nefes alamıyormuşum gibi oluyor sağa yatınca da kızıl üstüne yatıyorum gibi oluyor 😁
Rabia1511 Aynen sola yatınca nefesim kesiliyor çok rahatsız oluyorum anca sağa yatabiliyorum 32 haftam
Yaseminkcr Bende 39+1gunlugum ne sagıma ne soluma yatabılıyorum nefes alamıyorum agrı gırıyo karnıma hangı tarafa donuyosam bır turlu rahat yatamıyorum çatılarım agrıyo donerken artık bıran once dogurmak istiyorum bebegımı sag salim kucagıma alayım..
SevDin Yaseminkcr amin inşallah tez zamanda doğuralım artık uykusuzluk sıcak bitirdi beni rabbim herkese kolay Doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
Sultan42 SevDin ya ben ne yapayım ikiz gebeliğim var ne sağıma nede soluma yatabiliyorum sağa yatsam sağdaki tekliyor sola yatsam soldaki sırt üstü yatsam ki sağlıklı degil nefesim kesiliyor 😒
Sen1907 Sultan42 al bendende okadar:) bende ikiz gebeyim gece boyu bi sağ bi sol yapıyorum. Kaç haftalıksın?
SevDin Sultan42 ayy canım benim allah kolaylık versin tabi senin daha zor rabbim tek avazda kurtarsın inşallah 🙏 şimdiden alıştırıyor bebişler bizi uykusuzluğa 😊