Seda_nrr Önce kendi yazdıklarını oku kardeşim ne o aynen öyle konuşuyorlar demek senin dilini bilmek zorunda değil sana lazimsa anlaş iyi kötü konuşuyormuş sen önce iki Kelime öğren Özbekçe sonra konuş. Rahatsız olan sensin her halde kendini bilmez konuşmana bak önce. O ablan böyle konuştuğunu anlasa gelmez sana bi daha merak etme sen.