Buseninannesi_21 3MelekAnnesi3 Ben bile çoğu zaman iyiki kizim var diyorum daha doğmadi ama en iyi arkadasim olacagina eminim herkes beni biraksa da gitse de usansalarda kizim gitmez diyorum biliyorum o beni çok sevecek diyorum iyiki kizim var. 🌸
yagmuurry1 akgunbirsen bende sizin gibiyim benim oğlum olcak ama gerçekten çok aşırı duygusalım bu günlerde 🧡
akgunbirsen Duygusallığa mola verip dizmeye devam. Oyalı işleri sevmesemde bir kaç tane annemin el emeği oyalı ağız mendillerimiz. diğerleri hazır. 🧡
midekoruyucu akgunbirsen bacım 20 mendilim var anca yetiyor 🤭 istersen çoğalt biraz. Yani benim bebiş kustuğu için çok lazım oluyor ama İnşallah senin bebiş o kadar kusmaz
AnnesiyimM53 akgunbirsen anladım kuzum hayırlısıyla al kucana bnmkide kız odasını aldım gelsin bnde yerleştircem inşallah 🤲🏻
akgunbirsen midekoruyucu evet evet çok haklısın bakınca gerçekten az e-bebeğe gideceğiz pazar günü bir kaç stokluk daha yapayım canım ben 👍🏻
Nilufar_1996 Seda_nrr Ne olmuş özbekse? Bende Özbek’im. Türkçe düzgün bilmemesi alay konusumu oldu yani. Siz Özbekçe iki kelime biliyormusunuz.
Seda_nrr Nilufar_1996 yahu rahatsızmısın ? Dalga konusu felan olduğu yok.Kaldıki o abla olmasa benim işimi yapacak kimsede olmazdı zaten.Konuyu bilmiyorsun atlama Özbeklere hakaret etmedim aşağı görmedim sataşacak yer arıyorsan başka kapıya.
Nilufar_1996 Seda_nrr yav he he he çok komik sizden daha iyi Türkçe konuşanlar var. İstemiyorsan çağırma kardeşim evini kendin temizle
Seda_nrr Nilufar_1996 Pardon ? Ben kimseyle dalga geçmedim aşağı görmedim hatta hoşuma gidiyor ve yazdım.Üslubunuzu takının düzgün konuşmayı deneyin konuyu bilip bilmeden yargılamaya bayılıyorsanız oda sizin sorununuz tabi