teletabi hiç korkmuyorum aslında normal dpgum çok istiyorum sezaryandan korkuyorum kendimi duygularımı böyle kontrol edebiliyorum ama öyle denildiği gibi değilmiş yani Çatı muanesi için yok kolunu falan soktu diye görüyordum hep ilk baş o yüzden biraz tedirgin olup kastım kendimi sınra içimden sakin ol birşey yok besleme çekip rahatladım inşallah aynı şeyi doğumda da yaparım normal ve kolay bir doğumun olur