Susamtanem2 Arkadaşlar aylık ne kadar ödüyorsunuz benim yıllık sözleşmem yenilenecek evde sınırsız net var ve ne dk ne de sms kullanmıyorum uygun bı tarife arıyorum
Dilekcnkn Susamtanem2 Turkcell kullanıyorum her yerde çeker ama tarifeler pahalı valla 60 tl ödüyorum 11 gb 1000 dk bilmem kaç sms aslında yeni hat falan alınca daha uygun oluyor ama onun içinde geçiş yapmak lazım 🤷♀️
Zeyyyn Susamtanem2 turk Telekom kullanıyorum 50 lira fiyat ödüyorum 15 GB internet var dakika sms var ama zaten kullanmıyorum herşey WhatsApp mesengerdan arayıp ettiğim için memnunum yani
Narin9 Susamtanem2 Vodafone 1500 dk 1gb internetten 250sms 28 tl bizede evde WiFi olduğu için böyle istedim bide kalan dk sms gb bi sonraki aya aktarılıyor
Adalina09 Dilekcnkn Bende Turkcell kullanıyorum 90 TL ye 40 GB internet 1000sms 1000dk seninki baya pahalı interneti de azmis
Haticeozensen Faturalar da 40-50 TL altı yok sanırım faturasız olursa bulursunuz belki daha düşük bir şey
Susamtanem2 [silindi] şuan türk Telekom kullanıyorum 10 GB 1000 sms 1000 dk 46 TL dediler ama sms ve dk kullanmıyorum pek
Dilekcnkn Adalina09 Seninkide bana göre çok pahalıymış 😂 evde internet olduğu için zaten kalıyor çoğu
Sema2019 Narin9 hangi tarife bu hala gecerliyse bende geceyim benmde evde net var sadece dakika lazim oluyor
Deletedmom_33 Susamtanem2 Benim Türk Telekom Fenercell 2019 ocakta aldım sanırım veya 2018 Aralık. 500 dk, 1000 SMS, 3 GB internet. İlk sene 24 TL idi. İkinci sene devam ettim 22 ye düştü. Bu sene tekrar yenilettim 16.5 TL. 2 ayda bir 36 TL olarak ödüyorum
aselnannesi Susamtanem2 Ben beğeniyorum o yüksek tarifesi 65 tl falandı cekimi de güzel ben 35 tl falan yukluyorum kullandigim tarif 26 tl kesinti oluyor vergiden oturu bana her acidan çok uygun geliyor
Elbet-birgun-kavusacagiz Susamtanem2 turk telekom kollaniyorum bin dk 15 gb internet 250 sms 54tl oduyorum Her yerde cekiyo kayinvalidemin evde kimsenin teli cekmezken turk telekom cekiyo