Bussratozaan Yaa az kalmış bak birakabilmissin takdir ettim seni senin yerinde de olmak çok isterdim içip vicdan yapacağına asla içme derim bende bırakmak icin çok uğraştım ama malesef ne güzel birşey yapmışsın eşine söyle balkonda camda vs çaktırmadan içsin dicem ama bilmiyorum durumu bende radarlar açıktı bırakmaya çabalasigimda sürekli takip ediyordum