Haticedemir1 38+2
cuma kontrole gitmiştim, sancı hiç çıkmadığı ve hiç bir ağrım olmadığı İçin çatı muayenesi de yapmadı 🤷🏻♀️
bu perşembe tekrar randevum var, muayene edeceğini söyledi kilosu iri gidiyor demişti ona göre sezaryen normal diyecek ama hala hiç bir belirti yok bende enerjik devam 🤦🏼♀️🧿