blueberyy00 ben aslında oldum olası kızlara daha sıcak olduğum için evlensem oğlum olur bana benzemez derdim o yüzden aslında erkeğe adapteydim ama forumda sordum bi kaç kere kız dediler yüzük testi çin takvimi vs tabi net olan şeyler değil ama üst üste hepsi kız deyince kıza odaklandım kız hissediyorum gibi geliyordu ama üç keredir erkek denince artık kabullendim 😅 hayırlısı olsun hepimiz için inşallah. Valla bulantın azaldıysa iyi maşallah benim yeni yeni biraz hafifler gibiydi ama bi gün diğerini tutmuyor dün çok kötüydüm çıkardım kaç defa. Buna da şükür diyorum artık napim benim koku hassasiyetim tiksinmelerim çok fazla dolap açamıyorum yemek yapamıyorum dışardan da yiyemiyorum her şey kokuyo