blueberyy00 çok şükür canım, Allah sağlıkla kucağına alacağın günlere erdirsin, 🤲bende durumlar karışık biraz. Pazartesi gece bianda kanamam oldu epey fazla miktarda sabaha kadar hastanede kaldım. Çok şükür bebek iyi ama neden öyle olduğu anlaşılmadı düşünmemeye çalışıyorum ama korktum tabi epey