Biz de kendimizi Eylüle odaklarken, 35+1′de sıvıda azalma meydana gelmesi nedeniyle hastaneye yatışım yapıldı. Takip altındayım, Amnisure pozitif çıktı. Böyle gittiği kadar kontrol edilecek, sonunda sezaryen görünüyor. Normal doğumu çok istiyorduk ama hayırlısı artık. Rabbim herkese sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🤲