Senbibaksana 36+5 im Eylül annesi de olabilirim Ağustos annesi de , kıyafetler yıkandı ütülendi hastane çantamız hazırlandı , bugün kontrolümüz vardı 10 gün sonra tekrar kontrolümüz var 🥰🥰 kaburga ağrılarım var ama kendimi dinlememeye çalışıyorum doktorum normal olduğunu bebeğim aşağı indikçe birkaç güne geçeceğini söyledi