Nureylaa (https://)https://www.hizliresim.com/1o1fzuz][img]https://i.hizliresim.com/1o1fzuz.jpg[/img][/url]
Nureylaa Deniiiza ayy bilemedim normal değil mi sonucum korkmam gerekir mi sizce? Normal dememiş sadece fetal DNA testi önermiş laboratuvarin numarasını atmış
Deniiiza Nureylaa bence bi görüşün sonucunuz iyi cikmis. Sadece öneri olarak yazmis olabilir. Benim doktorum da diger testlerden bahsedip bu testler hakkında bilgi vermek zorunlu demisti bana
Ttgsm Evet testiniz düşük cikmis fakat trisomi bölümün de kırmızı kutucuk vardi benim yine sinir çizgisi altinda sizde neden yok acaba
Ttgsm Bu testler hiç bir zaman %100 sonuç değilmiş fakat ihtimaller gösteriyormuş bence sizin sonuçlar da sorun durmuyor başka Dr lara göstermenizi tavsiye ederim
Nureylaa Ttgsm ozelde yaptırmıştım çarşamba günü devlete de gidecektim zaten o gün gösteririm teşekkür ederim 😊
Smysyr canınınız hiç sıkmayın bunlar sadece olasılık testi ihtimal yani hiç %100 kesin sonuç vermez ama işte bende sizinkini kendi test sonuçlarım göre söyledim
Hilal-95 Nureylaa bence normal yani benm de düşük riski devletde yaptırmıştm diğerlerine gerek yok dediler korkma yani belki sölemesi gerekıyodur prosedür gereği felan farklı bi doktora göster için rahat etsin haftan geçmeden
Nureylaa Deniiiza çarşamba başka bir doktorla da görüşeceğim sadece kafam karıştı inşallah yolundadır her şey ☺
Deniiiza Nureylaa bence kendinizi strese sokmayın hic..doktor bilgi verme zorunluluğu oldugu için önermiştir
Nureylaa Hilal-95 kesinlikle aklimda kalmasın normal ama doktor güven vermedi başka bir görüş daha iyi gelebilir ☺