ZeykemKaya Nzlefe bende 33 um bi batiyo korkuyorum balla bıde bazen sol kasıgımın orası bı boyle agrıyo sertlesıyo gıbı oluyor gecmıyo nefes aldırmıyo cok korkuyom
NurKaradmn Nzlefe bendede oluyor bende magnezyum falan kullanıyorum ama kan sulandırıcı neden kullanıyorsun burda birkaç arkadaş daha yazmıştı kullanıyorum diye ?