Gizemsrdrgl 38+0 da haftaya pazartesi sezeryan olucam bende zorunlu olarak plasenta aşağıda olduğu için
isimsiz1i Lulemom hayır anne karnında kaldıkça daha iyi diyolar ama tabi kakasınıda yutabiliyormuş bu haftalarda