Lulemom bugün tekrar çekindim nst, nst normal çıktı çok şükür hiç sancım yok dediğim gibi hatta bugün kontrole giderken doktorum bu hafta alırız der diye düşünmüştüm nişan geldiği için ama demedi 😅🤷🏻♀️ burdanda okudum postlarda çevremdekilerede sordum kimisinin nişan geldikten 2 gün sonra kimisinin 1 hafta 2 hafta sonra olanı bile duydum 😅