Saadetdemirkan 33+4 haftaligim ultrasonda kordon bebisin yüzünde boynunda duruyor detaylı ultasonlada bakıldı tam tur atmamış atkı şeklinde dedi doktorum. Doğum da sorun olabilir o yüzden sezeryan yaparız dedi doktor ama ben normal doğum yapmak istiyorum. Internetten baya araştırdım bu şekilde normal doğum yapılabiliyormuş. Sizin başınıza geldimi yada tanidiginkzin yada bilginiz varsa lütfen yardım edin çok kararsızım ve korkuyorum 😭
Ezo35 Saadetdemirkan öncelikle Allah sağlıkla evladını kucağına almayi nasip etsin de ben anlamıyorum bu şartlar altında normal doğum diye diretmeyi. Ki doğum kişiye özeldir. evet 2 kere kordon dolanip normal doğum yapan da var ama doktor duruma göre sezeryan demiş daha neyi sorguluyorsunuz.
NekwaSultan Saadetdemirkan Canim bir arkadasimin bebisine kordonu 2 defa dolanmis ve ters oldugu halde devlette normal dogum yaptırıldı. Gayet saglikli gecti hem de
Pinkmom Saadetdemirkan Allah korusun ben yerinizde olsam tek düşüneceğim şey evladımı vaktinde sağlıklı kucaklamak olurdu.Ya daha fazla dolanırsa ya sıkarsa vs vs die düşünür dururdum. Yani doğum şekli en son aklıma gelecek şey olurdu.Rabbim size bağışlasın
Espbulut Saadetdemirkan sezeryanın gereklilikleri asla tartışılmaz ama kordonla normal doğan çok çok duydum ki annem beni ve kardeşimi öyle doğurmuş bugün ebe ile randevumuz vardı ona da sordum böyle bir durum olursa ne yapıyorsunuz diye normale engel değil dedi bu arada Londra’nın üniversite hastanesine gidiyorum , bizim Türk doktorlar sezeryana biraz daha yakın sanırım 🙁
Saadetdemirkan Ezo35 tabiki riske atmak istemiyorum ama doktorumun yaptığı doğumların %80 ı sezeryan biraz kolaycı bir doktor. Başka bir doktora sorduğumda normal olabilceğimi söyledi ilerleyen haftalarda çatı muayenesinde uygun görüldüğü taktirde. O yüzden kafam karıştı benimde
Beyazgul Tatlim bende 34+ 1 merak ettim kontrolde gidemedim ... peki bebeğin hareketlerinde şuan skıntı yok dimi ?
Saadetdemirkan Beyazgul yoo gayet hareketli ama sürekli takip etmem gerekiyor günde en az 15 defa hareket etmesi gerekiyor dedi doktor altına düşerse hemen gel dedi canım sende de mi var kordon dolanması
Saadetdemirkan NekwaSultan inşallah benimde sağlıklı geçer tekrar konuşacağım bu konuyu doktorumla bakalım ne diyecek olmadi başka doktora da sorarım
Saadetdemirkan Pinkmom onlar tabiki aklımdan çıkmıyor sürekli takip ediyorum hareketlerini ve herhafta doktora gidiyorum takip ediliyor zaten.
Saadetdemirkan Espbulut hepsi değil ama bazı doktorlar yakın oluyor. Aslında çok korkuyorum bebegimi riskte mi atarım acaba diyorum. Ama dediginiz gibi böyle doğan milyonlarca çocuk var doğuma engel değil sadece anne ve bebeği strese sokuyormuş. Kordon bebeği boğan nefessiz bırakan bisey değilmiş zaten. Ama acaba o strese dayanabilirmiyim bilmiyroum
Espbulut Saadetdemirkan siz şimdiden bunu düşünerek canınızı sıkmayın elbet doğacak öyle ya da böyle ve doktorunuzda sizin için en iyisini yapıcak önce Allah’a sonra doktorunuza güvenin deriiiin bir nefes alıp rahatlayın ve son zamanların keyfini çıkarın 😍 sağlıklı doğumlar hepimize ❤️
FerideBulut Saadetdemirkan Allah sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin. Normal Doğum anormal Doğum yoktur, seninde bebeğinin de sağlıklı olması öncelikli bence o yüzden Doğumun nasıl olacağını düşünme derim.
Oozzee Saadetdemirkan umarım yavrunuzu sağlıkla kucağınıza alırsınız öncelikle. Bu şekilde normal doğum yapmaya çalışıp, bebeğini kordon dolanmasından kaybeden birini biliyorum. Ben olsaydım riske atmazdım. Naçizane fikrim budur.
SyhnHtp Saadetdemirkan canım benimde aynı durum var. Atkı şeklinde duruyor ve çatı muayenesini 23 temmuzda olucam normal mi değil mi ona göre karar verilecek. Yani atkı şekli normal doğuma engel değil başka bir sorun olmasında. Sadece doktorum ani hareketlerden uzak dur dedi bu dolanma ile ilgili. Ani hızlanma sıçrama gibi şeyler yapma dedi. Tabi bebek hareketlerine de dikkat et diye ekledi. Bu kadar yani merak canım :)
SyhnHtp Saadetdemirkan 34+6 dayım bugün. 32 den beri durum böyle son iki kontrolde de gördük. Tam dolansaydı sıkıntı ama yandan geçiyor dikkat etmeli sadece dedi. Tam dolanmada önermiyorlar normali diye biliyorum. Bursa esentepede doktorum.
ElifGuven UgurDilaraNarin Saadetdemirkan şimdi şöyle benim yengemde kordon dolanması vardı Almanya da yaşıyor normal doğurttular ama bebek ölü doğdu çünkü doğarken kordon boynuna dolanmış ama Allah’a şükür oradaki tıp ve dr lar daha kapsamlı oldukları için tam 1 buçuk saat uğraşıp bebeği geri getirmişler bence tehlikeli bi durum normal Doğum olma derim
Edirefp Saadetdemirkan doktorunuz sezeryan dediyse sezeryandır ne diye zorluyorsunuz biz heee evet normal yapabilirsin desek yapacakmısın bebeğini riske atıp. Doktorunuzu dinleyin lütfen böyle konularda ısrarcı olmayın