eeebruuu 230820k bazen de geceleri yüz üstü yattığım zaman pıt pıt ediyor o zaman oda bebeğimdendir 😍
Derya2867 gbyalcin benim sol tarafımda belli oluyor bişey atıyor gibi sanki arada 😂 bakalım bekleyelim
eeebruuu Serra12 uyurken kendiliğimden dönüyorum canım yoksa uyumaya çalışırken sola yatmaya çalışıyorum ne kadar zor olsa da
Elif0712 pppnar456 bn 13 haftalik hissettim ama 3 uncu gebelik bide iki hafta onde gidiyor suan 17 yim pat pat vuruyor esimde hissediyor ilk bebegimi 16 da ikincisini 19 da hissettim bide baya zayifim oda etken
Asyamveboncugum Karnimda guruldama gibi bende hissediyorum bu 2. gebeligim ilk cocugumda 20 haftada hissetmistim.2. Gebeliklerde daha erken hissediliyor bizde 15+3uz
Dilan_Emine 13 hafta hamileyken doktor muhtemelen cinsiyeti erkek demisti çok erken deilmi cinsiyet için
Asyamveboncugum Dilan_Emine bende 13 haftalikken gittim erkek dedi doktor banada erken geldi kızımda 16haftaya kadar bekletmisti soylememisti doktor
canoldunbebegim Erkek bebek daha çabuk hissedilir diyolar doğrumu acaba daha 14 haftalığız ama merak ettim çevrem bunun gibi şeyler söylüyorda 😇
Terspektif pppnar456 ilk gebeliğimde oğlumu 16. Haftada çok net hissetmiştik bende eşimde bunda 15+4 oldu cinsiyeti öğrenemedik geçen hafta bir kere hissettim ama ondan sonra hiç hissetmedim bekliyorum hala 😆