superrmomy mide bulantısı oluyordu halsizlik ile adetmin geçmesini bekledim kimseye bir şey demedim ortanca görümcem ile sağlık ocağına gittim kan testi yapmadılar aşı yapıldığı için laboratuvar kapalıymış test aldım iki tane eve geldim 7 gün geçmişti testi yapar yapmaz çift çizgi sonra kayınvalideme söyledim eşime söyledim anneme babama söyledim babam havalara uçtu sonra eşimin izin gününde hastaneye gittik 3 kese gördü 5 haftalık kalp atışları yoktu