Hafissee Ben hiç kalmadım bebeğim küvez bebeği bı tek bunu kullanabilir dediler ama hiç işe yaramadı yaramayinca bende boşu boşuna çocuğa ilaç vermedim gazlı bı bebek zaten ve aynı zaman kabız sırtina vurup bı kere gazını alıyorum sonra yatıyorum karnını ovsaliyorum ilk ağlıyor igil bigil ediyor sonra alışıyor sonra biraz da bacaklarını kaldırıyorum yukarı bide e bebek den kiraz çekirdeği kemeri aldım oda çok iyi geçen tam 3.30 saat karnını ovdum da öyle rahatladı şimdi her mamadan sonra ovsaliyorum yoksa semsert oluyor damladan daha fazla işe yaradı