Htc123- ben doktoruma sordum. Hatta çok üzülmüştüm o da anladı. Hiçbir sorun olmaz, zayıf bebekler daha çabuk toparlanıyor dedi. Bir bebeğin 2 hafta ileride olmasına sevinmeyiz 2 hafta geride olmasına da üzülmeyiz dedi. Başka bir doktora daha gittik o da aynı şeyi söyledi. Eğer 3 haftayı geçerse bir problem olduğunu düşünürüz dedi. Bir haftada 400 gr aldığında her gün "bir bardak pekmez içtim, 2 kase yoğurt, 1 bardak kefir, 1 bardak sütle biraz nesquik, bir kase çerez (kuru üzüm, ceviz, kaju, fındık, badrm) ve bazenn 1 bazen 2 yumurta yedim. Çok şükür toparlardı biraz ama dediğim gibi yine zayıf. 37 haftada 2850 gr.dı. şimdi 38 haftalık olduk yarın kontrolümüz var.