Benim bebeğiminde karın gelişimi 2 hafta geri. Doktoruma gelişim geriliği mi dedim. Hayır, genetik siz de zayıfsınız çok normal zayıf olması dedi. 1 haftada 150-200 gr alması gerekirken 60 gr aldı. Proteinle beslen dedi öyle yaptım hiçbir etkisi olmadı. Sonraki hafta çok daha iyi beslendim çok şükür 400 gr almış biraz daha toparladı ama yine de akranlarına göre zayıf bir bebek. Gelişme geriliği derken sizde zayıflıktan mı bahsediyorsunuz yoksa gelişim de bir problem mi var (ki umarım yoktur) bilmiyorum ama içiniz rahat olsun 38. Haftadayım hâlâ doğum kanalına girmemiş. Çok şükür sağlığı yerinde .