Denizcyc bana düzenli bir sancin var felan diye bisey demedi aman açılmaya göre normal bir sanciymis 😂 valla ben daha 37.haftaya gece girecem herhalde 39 u görmem gibi geliyor 😂 inşallah Allah seni de beni de kurtarır 😂 aynı gün dogurursakta şaşırmam ikimizin doktoru da aynı şeyi demiş 😂