Derensmom 37 haftaligiz 3 gündür sancı çekiyorum, hala düzenli bir sancim yok ama fena çekiyorum dün akşamdan beri bende oturdum bekliyorum 😂 nasıl bir sanciniz vardı acabaa ilk gün bejde doğuruyorum sandım ağrı kesildi ertesigun arttı 😂 benim böyle altımi birisi iki eli ile tutmuş ayırıyor gibi ağrıyor bazen o acıdan yürüyemiyorum aktif karın ağrım var bazen şiddetli girip çıkıyor bel ağrısından hiç bahsetmiyorum 😂 doğum yakın ağrısı mı yoksa ben mi abartıyorum acaba