Umbilik Bugün 36. hafta doldu, hiç öyle regl sancısına benzer bir sancı yok. Sabahları yürüyüş yaparken aşağıya baskı oluyor biraz, onun dışında gerisi kaburga ve toplanma ağrısı. Sanırım ben de 40+ anneler kervanına katılacağım.
Mrvren Deniz00 umarım size de faydalı olur artık ayağa kalktığımda ağlayacak duruma gelmiştim ki birkaç kere dayanamayıp ağladığım oldu . Şimdi en azından kendi işimi görebiliyorum ,yürüyebiliyorum .
Kuzucccum Sinemisis ben de 33+4 te gitmiştim 36-37 gel catı muayenen olacak demıstı haftaya gıdecegım artık . Alt tarafım aşırı ağırıyor gelde sabah kalktığımda dönüş alamıyorum 😣
Kuzucccum Deletedmom23234 ya dün karnımın sol tarafına dokununca küçük bır şey elıme geldı ayak mıydı artık nasıl eşimle mutlu oldukkk 🥰😍 Ay çok güzel hareketelrını hısettmek onunla konuşmak bide dayanamayıp ağlıyorum 😪😬
Kumral5 Tam 36 haftam bugun ara ara kasik ve bel agrisi oluyor ama siddetli degil ayakta kalinca baski hissediyorum bide cok uzun yuruyemiyorum artik arada karnmda sertlesmeler disinda iyiyim cok sukur insallah 38 de dogurur 40 beklemem 😁
Deniz00 Mrvren şimdi geldim doktordan fizik tedaviye yönlendirdi leğen kemiği çevresinde ödem ve geçici kemik erimesi dedi bir kremle kalsiyum verdi inşallah geçer😔
Kuzucccum Deletedmom23234 ayy pamuğum sayesınde sulu göz oldum kaldım eşim dıyor böyle degıldin hep hormonlara verıyorum dıyor fjjffjjf
iremby Mucize_anne32 Benimde ayaklarim cok sisti ya. Bende bazen oyle bir agri giriyor ki kasıklarımda aha diyorum dogruyorum sonra gidiyor 🤦🏼♀️
Deletedmom23234 Kuzucccum Ah şu hormonlar bişey olsa hormonlardan diyoruz ne hormonmuş arkadaşım ya shshahah😁😁😁😁😁
Nsrn25 Deletedmom23234 benımde kasık agrım ve bel ağrım tabı bıyerde toplanma var ve hala makat gelış beklıyorum