Busraozzz aynen benim iste Çarşamba günü son 37+6 muanede doktor gebe izlem kartina 11 Ağustos yazıp kaşe vurdu büyük ihtimal Çarşamba günü yatış yapilcak ben de su geliyor azar azar ama daha nişan gelmedi sadece sancılarım da var ara ara gelip gidiyor bende sıklığını ve yoğunluğunu bekliyorum öyle bugünde temizliğe kalktım belki tetikler de doğum olur diye kendi sancimla gidip doğurmak istiyorum dediğim gibi sende sıklığını kontrol et eyer yatmayla dinlenmeyle geçiyorsa hastaneye gitsende geri gonderirler seni