Busraozzz ben doğumumu sezeryan ile yaptım ama kuzenim normal doğum yaptı o ve birçok normal doğum yapan arkadaşımın bana tavsiyesini söyliyim. Suyun gelirse ve sancın başlarsa hemen hastaneye gitme ılık duş al egzersiz yap hastaneye ne kadar çok açılma ile gitsen o kadar iyi dediler doktorları da bunu tavsiye etmiş . Yani akan suyunsa eğer yarın sabah hastaneye gitmende bir sakınca yok çünkü bebek amniyon sıvısı olmadan belli bir süre sıkıntıya girmiyor . Ama gittiğin hastaneyi ara kadın doğumda mutlaka bir doktor vardır . Ve suyunun sızıntı olarak aktığını ama sancının olmadığını söyle gelmem gerekir mi diye sor . En doğrusu bir doktora danışman çünkü