Afracim nslhnyldz ya öyle demeyin herkes hamilelik çok özleniyor diyor bol bol tadını çıkartın bide ilk bebekse eğer daha keyifli 🤍
Melek3 Afracim hic sormayın daha geçen 110 saydm dedm düşmüyor diye bugün bir baktm hemencecik 98 olmusz🥰artık geri sayim gibi daha çabuk geçer inşallah
Afracim Melek3 herkes ikili rakamlardan sonra çok çabuk geçiyor diyor bakalım kısmet ne kadar çabuk geçecek 🙈
svserzrm Afracim ben de sade klasik isimlerden düşünüyorum yiğit düşündüm ama benden önce kuzenim koydu şimdi ben de isimsiz bekliyorum:)
Afracim svserzrm ya bende öyleyim bana kalsa Ahmet mehmet en güzelleri 🙈 oğlum olsaydı kesinlikle öyle bi isim koyardım. Şimdi kız olacak ne koyacağız ne yapacağz bilmiyorum hiç 🙈
Melek3 Afracim bilmiyorum ama 😂 hem insan heyecanlanıyor artık çok çabuk geçecek diyorlar bir bakmışsın yanında hemen o güne isinlanabilsek keske
nslhnyldz Afracim ya çok şükür Allah nasip etti. Ama ben özleyeceğimi sanmıyorum ☺️ Onun yerine kızımla vakit geçirmeyi tercih ederim. Tabi sağlıklı sıhhatli olsun da zaman geçer bi şekilde bekleriz 🤗🥰