2,5 sene once genelle sezeryan oldum 2 gun kendime sor geldim ilk gun bebegimi bile emzirdigimi bilmiyorum uyandigim an agridan acidan kivrandim doktorum spinal yapicaz busefer dedi cok rahat olucak kendi bebegine bile kendin bakarsin ayaga kalkmak bile daha kolay dedi guvendim doktoruma riske atmaz cunku . haftaya cuma spinal olucamm yorumlar icimi cok rahatlatti eminim genelden cok cok konforludur