Bussratozaan 9 yıl önce ilk gebeliğimde spinal sez oldum. Ne iğne acısı, ne birsey hissetme hiç bisey olmadı. Ameliyathaneye aldılar iğne yapımı dahil toplam 20 dak hersey oldu bitti. Çok memnun kaldım. Baş ağrısı bel ağrısı yaşamadım. 2.gün hastanede duş aldım, hemen ayaklandım. Eve geçtim milleti kapılarda karşıladım🙈 cahillik işte yatıp dinlensene. Valla ben çok rahat geçirdim, şimdi 20haftalık 2.gebeliğim. Allah nasip ederse yine spinal sez olacak. Anestezi doktorunu çok iyi araştırın.bütün iş onda bitiyor. Tecrübesiz birine denk gelinirse Allah korusun insan felç kalır.