Cicek10 canım normalde aşırı ödemli bi insanım . Hamilelikte hep otururken ayaklarımı uzatıp oturuyorum . Azıcık salıyım hemen şişiyo zaten . Ama bu işi formülü kesinlikle az tuz ve bol su . Zaten yazda olduğu için sürekli su içiyorum. 4 litreyi bulmasada 3 kesin içiyorumdur.