Arkadaşlar o kadar ödemim oldu ki artık ayaklarım sızlıyor ellerimi yumruk yapamıyorum bacaklarıma bastırınca çukur çukur izler kalıyor ve bu ödemler ağrı da yapıyor özellikle ayak bileklerimde
Doğum yapan arkadaşlar ödemleriniz hemen geçti mi ya da doğum yapmamış ama ödemlerine çare bulmuş olanınız var mı 🙃