Sedacyln ben ikili yaptırdım 3 hafta sonra detaylı ultrasonum var ikili testi merakımdan yaptırdım risk çıkmadı üçlü ve dörtlü taramayı doktorum gerej görmedi iyi ki de yaptırmışım o anki psikolojiyle insan merak ediyor durumunu ve benim bebeğimde direnç çıktı damarda aspirin kullanıyorum 12.haftamdan beri gebelik zehirlenmesi riskim var yaptirmasaydim bilemicektim bunu belki de bebeğime bişey olucakti