Elifsglam 8+3 mide bulantısı uykusuzluk hepsi var inşallah üçüncü ayda hepsi geçmesi dileğiyle 👶 hamileliği iyi geçenlere maşallah geçmeyenlerede bol sabır diliyorum 🙏🥰
Busra_2734 Bero ya bende 9+3 hiçbir şey hissetmiyorum diye içim içimi yiyor hasta günüme de henüz var acaba sizde de öyle oluyor mu sanki kesemin yerini bilemiyorum sanki orda kalp atışını duyamıyor gibiyim yada psikolojik mi 🤦♀️🤦♀️
Smyrayldrm Durudefne61 bende oyleyım cnm ya koku hassasiyeti bendede var tabıkıde mıde bulantılar zoruluyo ıste cnm 🥰