Smyrayldrm Durudefne61 benimki 5+5haftalıgım canm sımdılık ıyı mıde bulantılar mıde yanmaların var halsızlık uyuma ıstahsızlık var cnm 🥰 sen
_Hayalim- Durudefne61 ayy bende 6+4 oldum ama hala kalbini dinleyemedim bende hiçbir belirti yok nedense🙈
Barlas_mom Durudefne61 regl sancısı gibi ağrım oluyor ve bacaklarıma baldırlarıma vuruyor bir de hazımsızlık tuvalet problemi var başka da çok şükür iyi 🙈
Durudefne61 Smyrayldrm bende de aynı şekilde devam ediyor koku hassasiyeti çok zorluyor milletin 2 gün önce yediği lahmacunu bile tespit eder oldum😅 hele kötü kokuya denk geldim mi allah allah allah
Busra_2734 Bero ya bende 9+3 hiçbir şey hissetmiyorum diye içim içimi yiyor hasta günüme de henüz var acaba sizde de öyle oluyor mu sanki kesemin yerini bilemiyorum sanki orda kalp atışını duyamıyor gibiyim yada psikolojik mi 🤦♀️🤦♀️
Bsrsrcu Merhaba kızlar benim ilk gebelik 5 haftalık gebeyim tam 10 gündür inanılmaz kasık ağrım bel bacak ağrım var uykular haram oldu her gece ağlaya ağlaya sabah ediyorum kanama akıntı başka birşey yok.Fikriniz var mı bu konuda
Durudefne61 Bsrsrcu rahim genişlemeye çalışınca bu ağrılar normalmiş bana da bugün alt karından bastırmıştı
atlasinannesiii _Hayalim- canım bende 6+4teyim bugün doktora gittim ama duyamadık kalp atışını pazartesi tekrar çağırdı bakalım inş duyarız sağ Salim 🥰
Smyrayldrm Durudefne61 bende oyleyım cnm ya koku hassasiyeti bendede var tabıkıde mıde bulantılar zoruluyo ıste cnm 🥰
Serifegul Durudefne61 5+5im bende valla mide bulantısı iştahsızlık dışında bişey yok. Sağ salim alalım kızlar da bebişleri gerisi önemli değil 🤗
Pembepanterr Durudefne61 Tam 6 haftalığıx ilk randevumuz gittik herşey yolunda kalp atışları yavaşca olusmaya başlamıs haftaya net duymaya gideceğiz hiçbir rahatsızlığım yok suan sadece koku hassasiyetim var 😊
Pembepanterr Durudefne61 Bugündü canım duyamayabilirsin ben duymadım doktor dinledi ben pek anlamadım derinden küçük küçük atış sesleri geliyor kalp atışlarını haftaya net duyarız dedi 🥰 Duyadabilirsin Ama bellide olmaz ilk gebeliğimde 6+3de duymustuk
Durudefne61 Pembepanterr bana o bile yeter atıyor desin de 🙃 bugüne kadar daha hiç duyamadim.. bu bizim için resmen bi eşık oldu