Mavi34 Hav12316 şekerim benim uzun yıllardır vardı. Gebelikten de önce şeker vardi yani covit yeni oldu
Hav12316 Yasemin5669 diyet verir cnm diyete uy ölçüm yapmanı isterler bakarlar 1 hafta sonra değerlere eğer düzeldiyse diyetle geçecek düzelmezse insülin verirler
Hav12316 Mavi34 anladım cnm bende 26 haftalık covit oldum hastanede yattım 29 da şeker yüklemesi yapıldı diyetisyen covit den dolayı şeker çıkıyor dedi de merak ettim
lentil Sevinc41 bende aynen perşembe günü gittim diyetisyene başladım diyete bakalm nasıl olacak. 25.haftamdayım bende