Hav12316 25.haftadayim gebelik.oncesi de şeker hastasıydım. Ilk 12 haftam çok iyi geçti dikkat ettim.sekerimde düzeniydi. 12.haftadan sonra öyle bir sapittiki sekerim bir türlü denge kuramadım.sinirlerim bozuldu artık. Bu dönemde çok kusuyorum yiyemiyorum sık sık 50lere düşüyor sekerim bebekte 1 2 hafta önden gidiyor ama inşallah sıkıntı olmadan doğuma gideriz